reviews

  • Review Jorrit

    Heel fijne ervaring met Stefan Bout. Stefan heeft onze uitbouw/aanbouw en keuken renovatie verzorgd. Ruime expertise. We hebben een oude woning, waar voortdurend iets anders werd gevraagd van de vakmensen. Absoluut aanrader. Jorrit, Huizen

  • Review Jenske

    Hele mooie uitbouw laten plaatsen door Stefan bout. Super fijn meegedacht en we zijn erg tevreden. Daarom ook weer gekozen voor dit bedrijf om een dakkapel te laten plaatsen. Ook dit is weer fantastisch verlopen. Heel tevreden en een aan te raden bedrijf. Jenske, Bussum

  • Review Annette

    Stefan heeft bij ons de keuken en de woonkamer gedaan. Geen moment spijt van gehad. Zijn offerte was duidelijk, hij komt zijn afspraken na en hij en zijn team leveren goed werk. Hij heeft verstand van zaken, geeft goede tips en doet wat hij belooft. Annette, Bussum

  • Review Eva

    Stefan heeft de renovatie van onze benedenverdieping (incl. uitbouw) van ons huis gedaan. Vanaf het moment dat hij bij ons langskwam voor de offerte tot aan de afronding van de laatste details hebben wij het hele traject als heel prettig ervaren. Eva, Bussum